Fandom

VroniPlag Wiki

Msc/Pressespiegel

< Msc

31.359Seiten in
diesem Wiki
Seite hinzufügen
Diskussion0 Share

Störung durch Adblocker erkannt!

Wikia ist eine gebührenfreie Seite, die sich durch Werbung finanziert. Benutzer, die Adblocker einsetzen, haben eine modifizierte Ansicht der Seite.

Wikia ist nicht verfügbar, wenn du weitere Modifikationen in dem Adblocker-Programm gemacht hast. Wenn du sie entfernst, dann wird die Seite ohne Probleme geladen.

8. Februar 2016Bearbeiten

  • iDNES.cz: Lovci plagiátů děsí německé elity. Opsaná práce prošla i ve Zlíně, tvrdí (Michal Bělka) (dt. Google-Übers.) "Jedna z německých plagiátorských kauz má i české pozadí. Na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně prošla v roce 2008 disertační práce, v níž se podle serveru Vroniplag opisovalo na 27 stránkách z 65. Autorem práce je vysoce postavený úředník Martin S., který pracuje na vládním prezidiu v německém Stuttgartu. [...] Baťova univerzita kauzu po letech důkladně přezkoumala, podle rektora Petra Sáhy je závažná. 'V tuto chvíli bohužel nemůžeme nic dělat. Neexistuje zákonná cesta, jak na univerzitě v České republice odebrat titul,' konstatoval rektor. Nový vysokoškolský zákon sice školám zpětné zrušení diplomu umožní, ale nejpozději do tří let po promoci. Martin S. a další absolventi, za jejichž studia nebyly k dispozici moderní protiplagiátorské systémy, se tedy nemusí bát."

Auch bei Fandom

Zufälliges Wiki